środa, 3 grudnia 2014

PRZEPRASZAM! :(

Hej wszystkim :) Chciałam was bardzo przeprosić za to, że tyle czasu nic nie dodaję. Niestety nie mam czasu :( Praktycznie od początku roku szkolnego mam ciągle sprawdziany ze wszystkiego, a w drugiej liceum nie jest łatwo, zwłaszcza będąc na mat-fizie i mając 9 godzin matematyki tygodniowo. Trzeba ciągle siedzieć i się uczyć, bo jak tylko zacznie się robić jakieś zaległości to nie będzie kiedy tego nadrobić. A jeszcze mam prywatnie angielski po 75 minut dwa razy w tygodniu przez c mam jeszcze mniej czasu na wszystko :( Naprawdę chciałam tłumaczyć te opowiadanie, bo jest bardzo fajne i ciekawe, przynajmniej takie jest moje zdanie :) Postaram się coś dodać podczas przerwy świątecznej :) Mam nadzieję, że dalej ktoś będzie chciał to czytać i nie będziecie mnie tutaj hejtować za nie dodawanie przez tyle czasu ♥

XOXO ♥

2 komentarze:

  1. Jasne ze tak czekamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Międzyczasie zapraszam do mnie :)
    http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń